Ostatnio Marcin, nasz CEO podsumowywał ostatnie 10 lat działania agencji eventowej EmEvent na rynku. Wpis był mocno osobisty, wiemy, że bardzo się Wam podobał, dziękujemy za tak ciepły odbiór. Rok temu, w styczniu podsumowywaliśmy rok 2017, zatem chyba czas zapoczątkować nową tradycję i robić to co roku 😊 Co prawda jest już luty, ale styczeń to okres imprez noworocznych i gwiazdkowych, a co za tym idzie, zasoby czasowe były mocno ograniczone. Rok temu pisaliśmy o sukcesach i porażkach, 2017 był rokiem mocnych zmian, wielu eksperymentów. Kiedy tworzyliśmy ten post, zaczęliśmy myśleć o porażkach i musimy przyznać, że nie było ich aż tyle, co chyba może cieszyć – w końcu wyciąganie wniosków to bardzo ważny element pracy.

Zaczynamy!

Stały wzrost firmy

Pisaliśmy o tym kilkukrotnie w ciągu roku na Facebooku, ale 2018 to był rok bardzo mocnego rozwoju firmy. Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt projektów, tych mniejszych i tych większych, które łącznie dały wzrost obrotów o uwaga 103% (tak, też byliśmy w szoku) w stosunku do roku 2017. Cieszymy się bardzo, ponieważ nasi Klienci powierzają nam coraz większe projekty i budżety. Nie zamierzamy spoczywać na laurach i cel na 2019 rok wyznaczyliśmy dosyć ambitnie 😊

Nowe oddziały

Chcąc być bliżej naszych Klientów i stale podnosić jakość naszych usług zdecydowaliśmy się na otwarcie biura w Warszawie i Gdańsku. Zdecydowaliśmy się na ten krok również dlatego, że coraz więcej naszych realizacji odbywa się właśnie w tych miastach.

Strategia marketingowa

Jedna z kluczowych decyzji zeszłego roku. Podjęliśmy decyzję o zmianie agencji zajmującej się strategią marketingową EmEvent zwiększając tym samym koszty ponoszone w tym zakresie. Zmiana strategii oraz działań w tym zakresie była dla nas jednym z głównych celów 2018 roku. Czuliśmy, że pod tym kątem stoimy w miejscu (a nawet jak się okazało, cofaliśmy się). Na pewno był to jeden z głównych elementów, który pozwolił nam się mocno rozwinąć.

Stali Klienci

Cieszymy się, bo do grona naszych stałych klientów dołączyły kolejne firmy. Dla nas to podwójna radość, z której wynikają nie tylko kolejne ciekawe realizacje, ale tak naprawdę najważniejszy aspekt to docenienie naszego zespołu oraz pracy jaką wkładamy w przygotowanie ofert, a później projektowanie i organizację eventu. Co ważne, przy długofalowej współpracy możemy edukować naszych klientów w zakresie działań event marketingowych, pokazywać ich wartość i co dzięki nim można osiągnąć.

Nowe realizacje

Choć działamy na rynku już ponad 10 lat, zorganizowaliśmy różnego typy eventy to jednak z każdym rokiem poznajemy coś nowego. 2018 rok to na pewno nowoodkryte  fajne i ciekawe lokalizacje – chociażby Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach (tzw. Wielki Piec), genialne miejsce, cudowna historia, miejsce, w którym można naprawdę wiele. Zdobywaliśmy też doświadczenie organizując po raz pierwszy Barbórkę, i co więcej, naprawdę nam się spodobało!

Nowi partnerzy

Rok 2018 to kolejne świetne kontakty. Dla eventowca nie ma nic gorszego niż podwykonawca, który na ostatnią chwilę nawala, spóźnia się lub nie dowozi tego na co się umówiliśmy. Fajnie, że znajdujemy coraz więcej stałych i świetnych partnerów.

10lecie EmEvent

10 lat w branży, 10 lat na rynku eventowym, 10 lat organizując wydarzenia. Podsumowywaliśmy te 10 lat wspólnie. Zobaczcie sami:

https://em-event.pl/blog/10-lat-emevent-historia-i-troche-wspomnien/

https://www.youtube.com/watch?v=IcdH1AmVKXs

Mniej znaczy więcej

Co ważne dla nas, 2018 rok nie był rekordowy pod kątem ilości eventów przez nas organizowanych. Co to dla nas znaczy? Podejmujemy się coraz większych projektów z większymi budżetami, których organizacja trwa czasem nawet parę miesięcy. Co nie znaczy, że nie robimy mniejszych rzeczy – każda realizacja jest dla nas ważna i przy tym zostajemy! 😊

 

Pozdrawiamy!