Kto z nas nie lubi podróżować? Odkrywanie nowych miejsc, poznawanie nowych kultur, odpoczynek… same plusy. A gdyby tak połączyć przyjemne z pożytecznym?
Incentive Travel, inaczej wyjazd gratyfikacyjny, z roku na rok staje się co raz bardziej popularny. Tworzenie całych programów bądź konkursów, w których wygraną jest egzotyczny wyjazd staje się powoli normą. Bo tak naprawdę to same plusy dla firmy – wzrost motywacji wśród pracowników, zwiększenie produktywności, niejednokrotnie sprzedaży, a do tego integracja zespołu.
Jak zorganizować Incentive Travel i całą akcję poprzedzającą wyjazd tak, by spełniła swoje określone cele? Tak naprawdę wszystko zależy od grupy docelowej, branży, postawionych założeń. Dla jednych 3-dniowy wyjazd w góry do 4gwiazdkowego hotelu będzie czymś niezwykłym, a dla innych dopiero egzotyczne Malediwy, czy afrykańskie Safari jest w stanie zmotywować do działania. Ale nie tylko miejsce jest ważne. Przekaz i komunikat oraz słowa czy grafika jakiej używamy do komunikacji z pracownikami/kontrahentami budują klimat oraz całą ‘otoczkę’ wydarzenia.
Aby nie rozpisywać się za długo – skontaktuj się z nami jeśli uważasz, że taka forma gratyfikacji jest dla Ciebie!