Operacja ‘’Amtra’’

Ilość Uczestników: 120

Miejsce: Hotel Ameliówka

Cel: integracja uczestników w wojskowej atmosferze


Koncepcja:

 

gra militarna rozpoczęta od napadu autami wojskowymi na autokar, skąd uczestnicy zostali przekazani na plac apelowy. Po podzieleniu na 10 zespołów wykonywali 10 zadań́ o tematyce wojskowej: wykrywacz metalu, strzelnica, kamuflaż, survival, rzut granatem, zadania wysiłkowe, tyrolka. Po zakończonej grze na uczestników czekały 3 auta wojskowe, którymi rotacyjnie uczestnicy jeździli miedzy innymi przez rzekę, Lubrzankę.

Po stronie agencji:

 

Nasza agencja eventowa z Warszawy przygotowała koncept gry, scenografię, logistykę, oraz materiały graficzne.

Zapytaj nas jeśli planujesz coś wyjątkowego.
Nasza ekipa lubi wyzwania i chętnie przygotuje niebanalny konspekt.