Za oknami powoli widać jesień- opadające liście, chłodne wieczory, wcześniejszy zachód słońca… A z jesienią nachodzi nas pytanie, czy to dobry czas na organizację eventu? Często słyszanym argumentem przeciwko październikowi czy listopadowi jest brzydka pogoda, szarość, deszcz i zimne noce. My za to uważamy inaczej- jest to bardzo dobry czas na organizację eventu, a dlaczego i co można zorganizować, aby wyjazd nie okazał się jedną wielką klapą?

Jednym z ważnych argumentów jest dostępność hoteli. Wrzesień i pierwsza połowa października to hotele zapełnione w praktycznie 100%. Końcówka października a w szczególności listopad to okres,  w którym z większym prawdopodobieństwem znajdziemy odpowiednią ilość miejsc hotelowych w odpowiadającym nam obiekcie. A co za tym idzie, ceny również mogą być bardziej przystępneJ A jakie inne plusy mniej zapełnionego hotelu dostrzegamy? Jest to idealna okazja na zorganizowanie genialnej gry wewnątrz hotelu, gdy warunki zewnętrzne nie zachęcają do wyjścia na zewnątrz,  a przy tym zintegrowanie pracowników. Ostatnim hitem jest gra kryminalna, gdzie uczestnicy wczuwają się w rolę detektywów. Ślady krwi, odciski palców, ukryte przedmioty, tajemnicze pokoje i postaci…

Ale listopad nie taki straszny jak go malują, ciepłe ubrania i można integrować się również na zewnątrz, a w naszej ofercie znajdziecie Państwo wiele ciekawych rozwiązań, od gier teambuildingowych, motywujących po tematyczne. A dla tych, którzy wyjątkowo marzną ognisko na zakończenie i dla ogrzania. A wieczorem? Faktycznie, noce chłodne, jednak większość hoteli dysponuje dużymi salami bankietowymi, w których można zorganizować jeden z kilkunastu wieczorów tematycznych- przebrani uczestnicy, sala z elementami scenografii nawiązującymi do tematyki, muzyka i konkursy wprowadzające uczestników w klimat? Temu mówimy zdecydowane tak!

Marta