Poprzedni artykuł zakończyliśmy pytaniem: czy warto zamówić hotel przez Agencję eventową?

Jest kilka powodów, dla których warto korzystać z pośrednictwa, ale też kilka zagrożeń. Najpierw napiszemy o tej jaśniejszej stronie korzystania z usługi dobrania i kontarktowania hotelu przez agencję.

Otóż gdy otrzymujemy pełny brief i wynika z niego, że mamy zająć się również doborem miejsca, rozpozczynamy wysyłkę zapytań do obiektów, które spełniają postawione kryteria: odległość, jakość, ilość gwiazdek lub ich brak, układy sal konferencyjnych czy ilość miejsc noclegowych, ale też budżet jaki chcecie Państwo przeznaczyć na tę pozycję. Z uwagi na fakt, iż pracujemy z wieloma hotelami na terenie kraju i za granicą, a znamy chyba wszystkie na terenie Regionu Świętokrzykiego, nasze pytania nie są rozsyłane wszędzie lecz bardzo precyzyjnie, tym samym już na tym etapie unikamy nie trafnych wyborów. No tak, ale ktoś powie: na pewno coś z tego mają:), a ja odpowiem: pewnie tak:) jednak ceny jakie usyskujemy od naszych partnerów są bardzo często niższe od tych oficjalnych, a dodatkowe rabaty przekazujemy naszym stałym Klientom czego nie jednokrotnie dowiedliśmy. Co z tego więc my mamy?

Mamy precyzyjnie przygotowaną podstawę wydarzenia jakim jest miejsce… a Państwo zyskują czas jaki należy poświęcić na dziesiątki maili i telefonów jakie należy wykonać by doprecyzować wszystkie szczegóły oraz, jak wspomniałem wyżej dodatkowe rabaty i upusty jakie hotele często oferują stałym partnerom.

Tak wygląda jasna strona, a ciemna to ta, że są niestety „firmy”, które kupują horecę za np. 300 zł/os/doba, a sprzedają docelowemu klientowi z marżą +20% i takich „firm” należy się wystrzegać z całych sił, sprawdzając w razie wątpliwości samemu cenę u źródła.

Mamy więc już brief, budżet i wiemy w jaki sposób wybrać hotel, a co zatem z atrakcjami? Jak je dobrać by trafiły do wszystkich uczestników eventu? O tym następnym razem,
do zobaczenia, Marcin